• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacja z uwzględnieniem wystąpień online

Cele i korzyści

Uczestnicy podczas szkolenia:
• Uświadomią sobie istotę autoprezentacji w wystąpieniach publicznych.
• Dowiedzą się, jak należy przygotować się do wystąpienia publicznego i jak przygotować wystąpienie.
• Uświadomią sobie rolę oddechu, artykulacji i emisji głosu w wystąpieniach i autoprezentacji.
• Poznają podstawowe techniki ćwiczeń oddechowych, artykulacyjnych i emisyjnych.
• Dowiedzą się, na czym polegają błędy i bariery w komunikacji z audytorium podczas wystąpienia.
• Poznają zasady występowania przed ludźmi i przed kamerą.
• Uświadomią sobie zasady wystąpień online.
• Uświadomią sobie własne gesty, mimikę i predyspozycje.
• Nauczą się wykorzystywać „grę ciała” w wystąpieniach publicznych.
• Poznają różne schematy prezentacji.
• Poznają różne style wystąpień publicznych.
• Dowiedzą się, na czym polega spójność , nauczą się rozpoznawać przejawy niespójności u innych osób i zapobiegać przejawom niespójności u siebie.
• Nauczą się technik oddziaływania na różnego rodzaju odbiorcę.
• Uświadomią sobie indywidualne schematy reagowania na stres w wystąpieniach publicznych i poznają techniki radzenia sobie ze stresem.

zwiń
rozwiń
Program

Moduł 1.
Efekty wpływu społecznego w wystąpieniach publicznych.
Cel: Uświadomienie uczestnikom istoty autoprezentacji i wystąpień publicznych.

• Istota autoprezentacji i wystąpień publicznych.
• Identyfikacja umiejętności i wewnętrznych zasobów w kontekście autoprezentacji i wystąpień publicznych.
• Rola powitania w wystąpieniach publicznych i autoprezentacji.
• Psychologia pierwszego wrażenia: rola oceny w kontakcie z odbiorcą.
• Zasady wpływu społecznego w kontekście pierwszego wrażenia.
Moduł 2.
Komunikacja interpersonalna w wystąpieniach publicznych.
Cel: Uświadomienie uczestnikom istoty komunikacji interpersonalnej w wystąpieniach publicznych.

• Różne typy odbiorców – sposoby docierania do nich.
• Mowa ciała: gesty – ich rola i znaczenie, mimika twarzy.
• Techniki budowania kontaktu z audytorium.
• Sposoby budowania własnej wiarygodności.
• Spójność i brak spójności w wystąpieniach publicznych.
Moduł 3.
Zasady wystąpień publicznych.
Cel: Poznanie przez uczestników zasad wystąpień publicznych.

• Jak zacząć i jak zakończyć (zamknąć) wystąpienie?
• Zasady budowania wystąpienia publicznego.
• Schematy wystąpień publicznych.
• Kotwice - jak zainteresować publiczność i sprawić, aby lepiej rozumiała i zapamiętała wystąpienie.
• Style wystąpień publicznych – ćwiczenia poszczególnych stylów wystąpień
• Schematy językowe w wystąpieniach publicznych. Jak mówić, a jak nie mówić, aby dobrze wypaść.
• Zasady budowania kontaktu w trudnych sytuacjach.
Moduł 4.
Savoir-vivre i stres w wystąpieniach publicznych.
Cel: Uświadomienie uczestnikom podstawowych zasad savoir - vivru w wystąpieniach publicznych.

• „Nie suknia zdobi człowieka”, a jednak „Habit czyni mnicha” - Jak cię widzą tak cię piszą, czyli jak dbać o własny wizerunek i godnie reprezentować instytucję, w której pracuję.
• Psychologia ubioru i koloru w wystąpieniach publicznych i autoprezentacji.
• Stres w wystąpieniach publicznych: identyfikacja indywidualnych schematów reagowania na stres.
• Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach publicznych.
• Techniki wzmacniania pewności siebie.
Moduł 5.
Wystąpienia publiczne online.
Cel: Uświadomienie uczestnikom podstawowych zasad online w wystąpieniach publicznych.

• Praca z kadrem - jak ustawić kadr, żeby był wzmocnieniem przekazu.
• Światło - na co zwrócić uwagę, czego unikać.
• Oko kamery - jak wykorzystać kamerę, żeby odbiorcy mieli poczucie, że przekaz jest kierowany do nich, a nie w próżnię.
• Webinary, live’y - jak je wykorzystać do budowania marki instytucji.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zajęcia adresowane są do każdej osoby, która występuje publicznie i świadomie chce dbać o swoją autoprezentację.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener - szkoleniowiec (certyfikat II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego); certyfikowany coach (certyfikat Multi Level Coaching); metodyk Szkoły Trenerów i Doradców Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Warszawie; Mistrz Praktyk NLP; maratonka - zdobywczyni Korony Maratonów Polskich. Wielokrotnie występowała w roli eksperta w programach telewizyjnych i radiowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena:
260 zł netto. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

Zgłoszenia:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@okst.pl, faksem 41 243 62 63 lub poprzez formularz zgłoszenia www.okst.pl do 28 sierpnia 2020 r.
UWAGA: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!