Z praktyki orzeczniczej organów II instancji oraz sądów administracyjnych wynika, iż najczęstszą przyczyną uchyleń decyzji administracyjnych jest wadliwe stosowanie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, nie przepisów prawa materialnego. Dopiero stosowanie ustaw materialnych we właściwym połączeniu z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego pozwala na podejmowanie prawidłowych rozstrzygnięć w sprawach administracyjnych. Na kierownikach, dyrektorach jednostek oraz urzędów spoczywa konieczność uświadamiania wszystkim pracownikom wagi i znaczenia prawidłowego stosowania procedury administracyjnej, mającej decydujący wpływ na wynik pracy każdego z pracowników organu administracyjnego. Pracownicy natomiast muszą na bieżąco aktualizować swoją wiedzę. W związku z tym proponujemy Państwu udział w szkoleniu, pozwalającym na usystematyzowanie wiedzy w przedmiocie procedury administracyjnej z uwzględnieniem dokonanych zmian. Prowadząca, doświadczona trenerka, prowadząca szkolenia dla administracji publicznej, a jednocześnie członek etatowy SKO, omówi dla Państwa instytucje bezpośrednio dotknięte zmianami, w tym: pełnomocnictwo, doręczenie pism, wezwania, podanie, adnotacje urzędowe, zaświadczenia na tle pozostałych przepisów.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa