Etykieta i protokół dyplomatyczny
CELE I KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Uzyskasz praktyczną wiedzę i umiejętności związane z regułami etykiety zawodowej i protokołu
dyplomatycznego.
• Wzmocnisz pewność siebie w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji,
współpracownikami.
• Udoskonalisz umiejętności, które pozwalają na skuteczne budowanie prestiżu instytucji oraz
pozytywnego wizerunku osobistego poprzez profesjonalne zachowanie zgodne z zasadami protokołu
dyplomatycznego i etykiety.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Protokół dyplomatyczny w działalności wewnętrznych i zewnętrznych organów państwa.
2.Zasada procedencji, pierwszeństwa i starszeństwa oraz ich cel i następstwa stosowania:
- stosowanie zasady procedencji, pierwszeństwa i starszeństwa w praktyce dyplomatycznej,
- zasada procedencji a tytulatur aoficjalna.
3.Zastosowanie reguł protokołu dyplomatycznego w praktyce:
- wizyty oficjalne i na wysokim szczeblu,
- konferencje i spotkania międzynarodowe,
- negocjacje i uroczystości podpisania oficjalnych porozumień i umów biznesowych,
- kolejność przemawiania,
- języki dyplomacji,
- tłumacze – ich rola i rodzaje.
4.Protokół flagowy i wykorzystanie godła państwowego.
5. Korespondencja dyplomatyczna, oficjalna i biznesowa:
- podstawowe zasady korespondencji oficjalnej,
- rodzaje pism dyplomatycznych,
- wykorzystanie narzędzi elektronicznych w komunikacji i zasady netykiety.
6. Etykieta i savoir-vivre.
7. Oficjalne przyjęcia oraz spotkania dyplomatyczne i towarzyskie.
8. Wybrane uroczystości i ceremonie oficjalne.
9. Relacje z mediami.
10. Zachowanie podczas spotkań towarzyskich.
11. Dobre maniery w sytuacjach codziennych:
- powitania i pożegnania,
- przedstawianie sobie osób,
- przemieszczanie się.
12. Dress code.
- rodzaje strojów i dodatki,
- przydatne wskazówki i najczęściej popełniane błędy.
13. Etykieta w biznesie.
14. Różnice międzykulturowe – wybrane aspekty.
INFORMUJEMY, IŻ JEST TO PROPOZYCJA PROGRAMU.
PROGRAM TEN MOŻE ZOSTAĆ ZMODYFIKOWANY, TAK ABY W 100%, ODPOWIADAŁ NA PAŃSTWA POTRZEBY I OCZEKIWANIA.
PROWADZĄCY:
Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego i biznesowego. Na co dzień pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, urzędnikom oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Uczy komunikacji poprzez zachowanie oraz wygląd. Prowadzi szkolenia, warsztaty, prelekcje oraz sesje indywidualne. Posiada bogate doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń z doskonalenia umiejętności interpersonalnych i osobistych, tj.: komunikacja, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, budowanie własnej marki, asertywność, wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponad to, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego, uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała.
Pracuje metodami warsztatowymi. Przykłady i omawiane cas`y trafnie i elastycznie dopasowuje do potrzeb uczestników, tworząc warsztaty szyte na miarę. Jest ceniona za ogromną wiedzę i przekazywanie jej w przystępny sposób, ciekawe prowadzenie zajęć, indywidualne podejście oraz profesjonalizm.
Kontakt

Milena Dudek
