Rozpatrywanie skarg i wniosków na podstawie k.p.a. skargi i wnioski a dostęp do informacji publicznej. Jak ustawa o doręczeniach elektronicznych wpłynie na rozpatrywanie skarg i wniosków?
szkolenie w formule on-line
termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Zapraszamy Państwa na dedykowane radnym pracownikom biur rady, wydziałów spraw obywatelskich, wydziałów organizacyjnych oraz kierownikom jednostek organizacyjnych.szkolenie, którego przedmiotem będą skargi, wnioski oraz petycje.
Cele i korzyści
- Zdobycie niezbędnej wiedzy, a także praktycznych wskazówek z zakresu procedowania skarg i wniosków oraz rozpatrywania petycji.
- Nabycie umiejętności praktycznego stosowania przepisów, dzięki omówieniu istotnych zagadnień, budzących wątpliwości oraz przedstawieniu sposobów ich rozwiązania.
- Porównanie wniosku złożonego w kontekście k.p.a., a wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
- Sprawdzenie poprawności zapisów statutów, regulaminów organizacyjnych oraz zarządzeń w sprawie skarg i wniosków.
- Skonsultowanie kwestii prawnych i praktycznych dotyczących problematyki petycji, skarg i wniosków w kontekście przedstawienia najnowszych rozstrzygnięć organów nadzoru, wskazanie praktycznych przykładów pism i wzorów dokumentów
- Uzyskanie informacje na temat najczęściej pojawiających się błędów i nieprawidłowości w zakresie tematyki zajęć.
- Możliwość konsultacji kwestii problemowych, wymiany doświadczeń z trenerem i innymi uczestnikami.
Lokalizacja
Internet
Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
Informacje dodatkowe
Cena: 439 PLN netto/os. W przypadku zgłoszenia do 24 czerwca 2024 r. cena wynosi: 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 4 lipca 2024 r.