• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Efektywna komunikacja w pracy – naucz się mówić, słuchać i budować relacje zawodowe z sukcesem

online
Miejsce
Internet
Termin
06 marca 2025
Czas trwania
09:00 - 14:30
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 20 lutego 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na dedykowanie przedstawicielom kadry zarządzającej szkolenie, którego przedmiotem będzie skuteczna komunikacja z członkami zespołu. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni asertywność słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

• Skuteczna komunikacja interpersonalna ma kluczowe znaczenie w relacjach z pracownikami, w zespole oraz z klientami. Czasem mamy wrażenie, że wyraziliśmy się jasno, a okazuje się, że rozmówca zrozumiał naszą wypowiedź zupełnie inaczej. Zdarza się też, że nieprawidłowo odczytaliśmy intencje rozmówcy i doszło między nami do nieporozumienia.
• Przedmiotem proponowanego szkolenia będzie dostarczenie teoretycznej wiedzy oraz praktycznych narzędzi, które uczestnicy mogą natychmiast zastosować w komunikacji interpersonalnej w swojej codziennej pracy. Podczas warsztatu uczestnicy będą wykonywać praktyczne ćwiczenia, by wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne.
Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenerkę:
Bardzo dobrze i w ciekawy sposób podane wszystkie informacje. ⭐⭐⭐⭐⭐;
Bardzo ciekawe szkolenie.; Dobrze dobrane treści, dobra organizacja szkolenia.; ⭐⭐⭐⭐⭐ Bardzo dziękuję za to szkolenie. Ogrom cennej wiedzy. Czas upłynął bardzo szybko. ⭐⭐⭐⭐⭐ Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie
. ⭐⭐⭐⭐⭐

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy związanej ze skuteczną i kulturalną komunikacją w zespole, na linii przełożony-podwładny oraz z osobami z zewnątrz.
• Uczestnicy szkolenia:
- Poszerzą wiedzę na temat zasad konstruktywnej komunikacji.
- Dowiedzą się jakie mogą być źródła konfliktów zakłócających komunikację ze współpracownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Poznają techniki radzenia sobie z konfliktami, co zminimalizuje napięcia w środowisku pracy.
- Nabędą umiejętności asertywnego porozumiewania się z innymi bez naruszania swoich i cudzych granic, co pozwoli im wyrażać swoje potrzeby i opinie w sposób pozytywny.
- Wzmocnią umiejętności komunikacyjne, co przyczyni się do efektywniejszej wymiany informacji wewnątrz organizacji.
- Nauczą się radzenia sobie z ocenami innych osób i krytyką.
- Uświadomią sobie bariery komunikacyjne, które utrudniają uzyskanie porozumienia.

zwiń
rozwiń
Program

1. Podstawy skutecznej komunikacji w miejscu pracy:
• Zrozumienie zasad dobrej komunikacji w miejscu pracy.
• Identyfikacja dwóch wymiarów komunikacji interpersonalnej.
• Różnica między faktami a interpretacjami i osądami.
• Jak wyrażać swoje oczekiwania?
2. Konflikty interpersonalne - jak z klasą wyjść z trudnych sytuacji:
• Rozpoznawanie barier komunikacyjnych utrudniających porozumienie oraz możliwości ich niwelowania.
• Wypracowanie strategii odpowiadania na krytykę.
• Identyfikacja poziomów konfliktów i nauka sposobów ich rozwiązywania.
• Autodiagnoza stylu komunikacji w sytuacjach konfliktowych.
3. Sztuka uważnego i taktownego słuchania:
• Rozwijanie umiejętności empatycznego i aktywnego słuchania.
• Autodiagnoza dominującego stylu słuchania – 4 uszy von Thuna.
• Znaczenie pytań w komunikacji – cele i różne rodzaje pytań, czyli w jaki sposób zadawać pytania aby poprawiać komunikację?
• Świadomość komunikatów negatywnych, burzących relacje i zastępowanie ich zdrową semantyką.
4. Wzmacnianie postawy asertywnej:
• Autodiagnoza – ustalenie własnej mapy asertywności.
• Różne postawy względem innych – kiedy warto być asertywnym, a kiedy nie.
• Poznanie reguł przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych.
• Jak przyjmować oceny krytyczne, pochwały i komplementy w konstruktywny sposób.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Kadra kierownicza, liderzy i osoby współpracujące w zespołach.
• Pracownicy sekretariatów, doradcy klientów i osoby mające kontakt z „trudnymi” rozmówcami.
• Wszystkie osoby, którym zależy na zwiększeniu swoich umiejętności w obszarze komunikacji.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trenerka komunikacji, wizerunku i etykiety z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Ponadto, prowadziła zajęcia z Personal Brandingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz z Estetyki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji społecznych, managerskich i osobistych takich jak: komunikacja interpersonalna, zarządzanie personelem, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, dress code, autoprezentacja, asertywność, profesjonalny sekretariat. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Piotr Kubiak
Specjalista ds. szkoleń
tel. +48 533 849 116
piotr.kubiak@frdl.org.pl
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 20 lutego 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 3 marca 2025 r.