Profesjonalna obsługa klienta w administracji publicznej – reagowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
![](/static/upload/05e567e697040b4bd69529047958baf9/webinariumduzy.png)
szkolenie w formule on-line
Miejsce
Internet
Termin
06 września 2024
Czas trwania
09:00 - 14:00
Cena
439 zł
Zapisz się na szkolenie
Przy zgłoszeniu do 23 sierpnia 2024 r. cena wynosi: 399 PLN netto/os.
Lokalizacja
Internet
Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
![](/static/thumbnail/location/min/2093.jpg)
Informacje dodatkowe
Cena: 439 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu się na szkolenie do 23 sierpnia 2024 r. cena promocyjna wynosi: 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 2 września 2024 r.
Najbliższe szkolenia z kategorii: Rozwój osobisty
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce